Cum să-ți vinzi produsele sau serviciile prin Email Marketing

Coperta ghidului Un mail pe zi - Cum să vinzi prin Email MarketingEram în curtea liceului și fumam.

Nu pentru că-mi plăcea să fumez, ci pentru că era „cool” 🙂

Dacă mi-ar fi plăcut să fumez, asta era.

Îmi plăcea și gata.

Dar nu-mi plăcea.

Nu-mi plăcea gustul.

Nu-mi plăcea mirosul.

Mai mult, știam că nu-mi face vreun bine.

Sigur, faptul că nu-mi făcea bine nu era prea important la vârsta respectivă.

Important era doar că mă aflam în curtea liceului și fumam pentru că era cool.

Mă amuză când mă gândesc la prostii obișnuite pe care le-am făcut în vremuri de mult apuse.

Și totuși, oamenii fac genul acesta de prostie indiferent de vârstă.

Nu e nevoie să fii un adolescent teribilist ca să faci anumite lucruri doar pentru că dau bine…

Facebook e cool, dar Email Marketing-ul e de 40 ori mai profitabil

De exemplu, uită-te la cei care încearcă să-și vândă produsele sau serviciile folosindu-se de Facebook.

Comparativ cu Email Marketing-ul, Facebook-ul este o mare pierdere de bani și de timp.

Atenție, nu spun că în general Facebook-ul e o marei pierdere de bani și de timp, ci doar în raport cu Email Marketing-ul.

Sigur, profitabilitatea Email Marketing-ului este superioară oricărui alt canal de gen (Google Ads, SEO, Twitter, LinkedIn etc.).

Prin urmare, nu e vreo rușine pentru Facebook să fie depășită net la acest capitol.

Concret, pentru fiecare Euro, Dolar sau Leu investit în Email Marketing, primești înapoi aproximativ 40 de Euro, Dolari sau Lei.

Cât îți dă Facebook înapoi pentru fiecare Euro, Dolar sau Leu investit?

Conform unui studiu făcut de McKinsey, Facebook îți oferă de 40 ori mai puțin decât îți oferă Email Marketing-ul.

Cât îți oferă Google Ads?

La fel, de 40 ori mai puțin.

Cât îți dau bannerele publicate pe diverse site-uri?

De 20 de ori mai puțin.

Cât îți dă SEO (Search Engine Optimization) înapoi?

Abia aici începem să vorbim de concurență…

SEO oferă un ROI de doar două ori mai slab decât Email Marketing-ul.

Așa cum spuneam, nimic nu se compară din perspectiva profitabilității cu Email Marketing-ul.

Ghidul Un mail pe zi te învață cum să începi să-ți vinzi produsele și serviciile prin Email Marketing.

Ia-ți-l acum și treci la treabă:

Ar trebui să ignor Facebook-ul și să mă concentrez pe Email Marketing?

În ciuda a ceea ce ți-am spus mai sus,  o grămadă de afaceri își cheltuie bugetele pe Facebook doar pentru că „toată lumea face asta”.

Sau pentru că „așa e la modă acum, trebuie să bagi bani în Facebook”.

Sau pentru că „nu știm de ce, dar ni s-a părut o idee bună”.

Deși cei care fac asta sunt de multe ori trecuți de faza adolescenței în afaceri, iau decizii de puștani.

Iau decizii ignorând realitatea sau fără să se documenteze.

Dacă te interesează să faci bani, ar trebui să ții cont de diferența uriașă de profitbalitate dintre Email Marketing și Facebook.

Sau dintre Email Marketing și orice alt canal de vânzări online.

Asta înseamnă să renunți la Facebook și să te concentrezi pe Email Marketing?

Nu, asta înseamnă să ai priorități.

Ce este cel mai profitabil ar trebui să primească cea mai multă atenție.

SEO,  Google Ads, Facebook și alte canale au locul lor într-un așa zis mix de marketing pentru afacere ta.

Nu renunța la nimic din ceea ce funcționează și-ți aduce bani.

Asigură-te doar că nu faci eroarea de-a ignora cel mai profitabil canal de vânzare pentru afacerea ta – Email Marketing-ul:

Ce vei găsi special în ghidul Un mail pe zi?

Am împărțit acest ghid în 3 secțiuni simple:

  • cum începi  – tot ceea ce trebuie să știi pentru a începe să vinzi cu ajutorul email-urilor: cum îți alegi „uneltele”, de ce trebuie să ții cont, ce erori trebuie să eviți încă de la început etc.
  • cum continui – dezvoltarea unei strategii și executarea acesteia. Vei vedea ce a funcționat la mine și ce principii sunt universal valabile când vinzi prin email marketing
  • analiza unei campanii de email marketing – am dat un exemplu concret de campanie pe care am realizat-o recent și care a avut rezultate aparte. În ghid, vei avea toate datele, inclusiv cele financiare.

Dincolo de asta, vei înțelege în amănunt procesul meu de vânzare prin intermediul email-urilor. Am avut grijă să ofer în acest ghid informații care-ți vor fi folositoare și care pot fi adaptate la specificul afacerii tale.

De asemenea, sunt acolo informații pe care nu le-am oferit nimănui niciodată.

În fine, nu contează dacă vinzi produse clasice sau virtuale, dacă vinzi un serviciu sau doar militezi pentru propagarea în societate a unor idei, ponturile mele îți vor fi de mare ajutor.

Prin urmare, ia-ți ghidul acum și treci la treabă:

Ai întrebări legat de acest ghid? Uite câteva răspunsuri

La un moment dat, ai scris un alt ghid de gen – Email School. Cu ce e acesta diferit?

Ghidul Un mail pe zi înlocuiește ghidul Email School.

De ce?

Pentru că Email School a fost scris acum aproape 8 ani, așa că am simțit nevoia să fac anumite modificări. Asta înseamnă că am scris acest ghid de la zero, dar am păstrat unele idei importante care nu și-au pierdut valoarea.

Chiar din contră, și-au crescut-o

Cum se livrează ghidul?

Fiind un produs digital (PDF), ghidul se livrează automat pe adresa ta de email după ce faci plata cu cardul.

Sau după ce banii intră în contul nostru, dacă alegi să plătești prin transfer bancar.

Logic, primești factură pentru achiziție în caz că plătești prin firmă.

Câte pagini are acest ghid?

Ghidul are 60 de pagini.

În caz că ți se pare că e cam puțin, va trebui să te sfătuiesc să nu cumperi de la mine.

În caz că ți se pare că e cam mult, va trebui să-ți spun că am făcut toate eforturile să concentrez informația într-un volum cât mai mic de pagini.

Dacă aș fi fost și mai concis, riscam să nu transmit tot ceea ce voiam să-ți transmit.

De ce nu poate fi returnat?

Pentru că e un produs digital.

Adică nu poate fi împachetat și trimis înapoi precum ai trimite un televizor la eMag.

De asta, legea protejează creatorii de conținut care vând produse digitale, precum acest ebook.

Sigur, există vânzători de produse digitale care-ți returnează banii chiar dacă tu rămâi cu produsul de care te arăți nemulțumit.

Eu nu sunt un astfel de vânzător.

Concret, textele pe care le ofer gratuit pe site îți arată care este nivelul cunoașterii mele.

Dacă acele texte nu conțin lucruri care-ți sunt de folos, nu pierde vremea și banii cumpărând ceva de la mine

În schimb, dacă acele texte conțin lucruri folositoare pentru tine, ia-ți acum acest ghid: