Cum te ajută acest site

Dacă ai o pagină de Facebook, știi deja jumătate de adevăr: like-urile îți gâdilă orgoliul, dar nu-ți alimentează conturile.

Dacă aplici sfaturile mele, vei ști și cealaltă jumătate de adevăr: scrisul vinde profitabil atunci când aplici tehnici corecte de Email Marketing, Copywriting, Storytelling. 

Mai mult, pentru prima dată vei putea spune că ai lucrurile clare când vine vorba de marketing-ul produselor, serviciilor sau ideilor tale.

Nu vei mai bâjbâi în 7 direcții, nu vei mai avea dificultăți să măsori profitabilitatea fiecărei mișcări de marketing și nu vei mai pierde bani.

Inclusiv campaniile tale pe Facebook vor avea alte rezultate finale.

Află cum funcționează mintea clienților tăi

Numele meu este Ștefan Beldie.

În caz că-ți place fotbalul, mă știi ca moderator al unor emisiuni sau ca ziarist invitat să comenteze tot felul de evenimente din acest sport.

Totuși, fotbalul este doar una dintre cele 3 mari pasiuni ale mele.

Celelalte două sunt marketingul și psihologia.

Prin urmare, ajutorul pe care ți-l dau se bazează pe cunoașterea și experiența mea din aceste două domenii.

Dacă vrei ca afacerea ta să producă pe măsura potențialului, vei avea nevoie de cunoștințe de marketing, de cunoștințe de psihologie și de disponibilitatea de-a scrie cuvinte / email-uri care vând.

Sau, mai clar spus – va trebui să înțelegi cum funcționează mintea clienților tăi și care sunt cele mai bune metode de-a le influența deciziile de cumpărare.

Aici intervin ponturile mele prin email, textele de pe acest site și ghidurile pe care le-am scris.

Ești psiholog?

Sunt psiholog clinican și psihoterapeut.

Totuși, dincolo de formarea academică, cunoașterea mea se bazează mai ales pe chestiuni cât se poate de practice.

Concret, în anul 2005, am lansat un site dedicat dezvoltării personale a bărbaților – Fii bărbat!.

Acest site a fost principalul meu teren de experimentare în domeniul scriiturii care vinde – a email marketing-ului în special. Datorită acestui site am fost preocupat să înțeleg  cum gândesc și ce gândesc  clineții mei în tot felul de situații.

Am fost interesat să înțeleg aceste lucruri  pentru a-mi crește propria afacere. Pentru a nu mai pierde timp și bani cu metode sau tehnici care par strălucitoare, moderne, dar sunt ineficiente în realitate.

Ce am învățat și verificat eu, îți dezvălui și ție.

În fine, informațiile pe care ți le ofer sunt structurate astfel încât să le înțelegi rapid și să le poți pune imediat în practică.

Adevărul este că nu mi-a plăcut vreodată școala.

Mai mult,  am urât sincer orice informații predate greoi, complicat, de parcă numai profesorul ar trebui să-nțeleagă despre ce este vorba.

Prin urmare, tot ce vei învăța de la mine va simplu, logic și concentrat.

Fără pierdere de vreme, fără bla-bla.

De ce site-ul se numește Un mail pe zi?

Sintagma Un mail pe zi reunește o bună parte din filozofia din spatele proiectelor mele.

Cel mai bine mi-am vândut produsele și serviciile cu ajutorul unor tehnici de marketing prin scris. Mai exact, prin Email Marketing,  Copywriting și Storytelling.

De asemenea, am avut întotdeauna încredere în forța acțiunilor repetate iar și iar.

Lucruri făcute zilnic.

Lucruri făcute  o perioadă lungă de timp.

Orice lucru făcut bine în fiecare zi, o perioadă lungă de timp, dă rezultate excepționale.

Pentru mine, acest lucru a fost să trimit listelor mele de abonați câte un email zilnic. Un email prin care am informat, distrat și vândut.

Sunt atât de recunoscător acestei metode de-a vinde încât am decis să numesc acest site în cinstea sa. Mi se pare firesc având în vedere cât de profitabilă a fost această practică.

3 motive să te abonezi

Cel mai bun lucru pe care-l poți face în acest moment este să te abonezi la ponturile gratuite pe care le ofer abonaților.

De ce ai face asta?

  1. doar abonații au acces la ponturile pe care le trimit pe mail
  2. mail-urile mele te vor învăța cum să-ți vinzi cunoașterea, serviciile sau produsele
  3. mail-urile mele îți vor transforma felul în care gândești marketing-ul afacerii tale. Și nu numai.

 

Fără SPAM, fără timp pierdut pe Facebook. Obișnuiesc să trimit email-uri zilnic și să vând ce am de vândut. Prin urmare, stai deoparte dacă asta te-ar putea deranja.